Zasady współpracy

ZASADY WSPÓŁPRACY

   Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w Poradni ChillMinds, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.

W tym dokumencie opisujemy, jak możesz skorzystać z usług świadczonych w naszej Poradni oraz jakie zasady obowiązują podczas korzystania ze Strony (https://chillminds.pl/).

Jeżeli w dokumencie piszemy:

“my” – mamy na myśli Właściciela Poradni,

“Ty” – mamy na myśli każdą osobę, która korzysta z usług Poradni lub ze Strony.

Możesz się z nami skontaktować:

  • mailowo: recepcja@chillminds.pl,
  • telefonicznie: +48 883444506.

Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Poradnia, Strona). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.

  1. Jakie usługi świadczymy w Poradni?
  2. Świadczymy usługi zarówno stacjonarnie (pod adresem: ul. Sulkiewicza 7/4, 00-758 Warszawa), jak i online.
  3. Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie.
  4. Są to między innymi następujące usługi:
    1. Psychoterapia indywidualna,
    2. Psychoterapia par i rodzin,
    3. Konsultacje psychologiczne,
    4. Diagnoza psychologiczna,
    5. Terapia seksuologiczna,
    6. Rozwój osobisty indywidualny oraz w formie grup i warsztatów,
    7. Konsultacje psychiatryczne.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania, znajdziesz na Stronie oraz w Poradni.
  6. Możemy zmieniać ceny usług, nie częściej jednak niż raz w roku kalendarzowym. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań, poinformujemy Cię o zmianie cen z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
  1. Jak możesz się umówić na wizytę?
  2. Jeśli chcesz się umówić na wizytę w Poradni, musisz:
  3. mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat – w innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój rodzic lub inny opiekun prawny (wystarczy, jeżeli Umowę zawrze jeden rodzic/opiekun prawny – jest to jednoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, że drugi rodzic/ inny opiekun prawny nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu),
  4. mieszkać w Polsce – jeżeli mieszkasz w innym kraju skontaktuj się z nami mailowo.
  5. Możesz umówić na wizytę siebie lub osobę pozostającą pod Twoją opieką prawną.
  6. Możesz się umówić na wizytę:
    1. za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie,
    2. mailowo: recepcja@chillminds.pl,
    3. telefonicznie: +48 883444506.
  7. Jeżeli chcesz się umówić:
    1. za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji wizyty; koniecznie będzie m.in. podanie adresu e-mail i numeru telefonu oraz zaakceptowanie Zasad Współpracy,
    2. telefonicznie lub mailowo – szczegóły wizyty ustalimy podczas rozmowy/wymiany korespondencji, poprosimy Cię też o podanie adresu e-mail i numeru telefonu oraz zaakceptowanie Zasad Współpracy (mailowo).
  8. Za każdym razem, kiedy umawiasz się na wizytę, zawieramy umowę, dotyczącą świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa. Jedną stroną Umowy jesteś Ty (czyli Pacjent lub opiekun prawny Pacjenta), a drugą Właściciel Poradni. Na treść Umowy składa się ten dokument (Zasady Współpracy), ewentualnie także kontrakt terapeutyczny oraz dodatkowe ustalenia ze specjalistą (ustne, pisemne lub mailowe).
  9. Umowa zostanie zawarta w chwili, kiedy dostaniesz potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty. Potwierdzenie dostaniesz na swój adres e-mail wskazany w czasie umawiania wizyty. Zawarcie Umowy jest równoznaczne z powstaniem po Twojej stronie obowiązku dokonania płatności.
  10. Jeżeli zawierasz Umowę w imieniu małoletniego, możemy Cię poprosić o przedstawienie najbardziej aktualnego orzeczenia/postanowienia sądowego/innego dokumentu, z którego wynika sposób sprawowania opieki nad małoletnim. Jeśli nie przedstawisz nam tych dokumentów, możemy odmówić świadczenia usługi.
  11. Za usługę możesz zapłacić w jednej z poniższych form (nie zawsze są dostępne wszystkie):
    1. przez system płatności elektronicznych,
    2. przelewem,
    3. kartą płatniczą, BLIKiem lub gotówką w
  12. Płatność z góry jest wymagana:
    1. jeżeli umawiasz się na pierwszą wizytę,
    2. jeżeli będzie to wynikać z indywidualnych ustaleń ze specjalistą, który będzie świadczył usługę.
  13. Jeżeli płatność z góry będzie wymagana, opłata musi wpłynąć na nasze konto bankowe najpóźniej 12 godzin przed terminem wizyty. W przeciwnym wypadku, możemy anulować wizytę.
  14. Jeżeli płatność z góry nie będzie wymagana, zapłać zaraz po wizycie.
  15. Po wykonaniu usługi otrzymasz paragon, fakturę imienną lub fakturę z NIP.
  • W jaki sposób świadczymy usługi?

WSZYSTKIE USŁUGI

  1. Usługa będzie świadczona przez specjalistę, którego wskażesz podczas rezerwacji wizyty.
  2. Przed pierwszą wizytą online możemy Cię poprosić o podpisanie i odesłanie skanu Karty Pacjenta. W takim przypadku powinieneś odesłać skan mailowo najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem. Jeżeli spotkanie odbywa się stacjonarnie, Kartę Pacjenta wypełnisz na pierwszej wizycie.
  3. Nie możesz nagrywać przebiegu wizyty. Specjalista może nagrywać przebieg wizyty tylko, jeśli wyrazisz na to zgodę.
  4. Jeżeli spóźnisz się na wizytę, jej czas nie zostanie przedłużony, a cena nie zostanie zmniejszona.
  5. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na wizytę, możemy odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:
    1. świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
    2. będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Pacjenta lub innych osób,
    3. nie uregulujesz płatności należnych za tę lub poprzednie wizyty,
    4. zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przez nas usług.
  6. Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
  7. Zarówno my, jak i specjaliści, jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie (a w przypadku, gdy Pacjentem jest małoletni – także uzyskanych od niego) w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić od obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Pacjenta lub innych osób.
  8. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych wizyt. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Pacjent oraz jaki był ich koszt. Jeżeli wizyta dotyczy rodziny lub pary, w zaświadczeniu wskazani zostaną wszyscy jej uczestnicy. W przypadku, gdy Pacjentem jest osoba niepełnoletnia, o wydanie zaświadczenia może poprosić każdy z rodziców/opiekunów prawnych. Zaświadczenie wystawiamy w ciągu 7 dni od złożenia wniosku – wysyłamy je w zabezpieczonym pliku lub wydajemy w formie drukowanej.
  9. Za wydanie zaświadczenia pobieramy opłatę w wysokości ceny pojedynczej usługi.
  10. Specjaliści poddają swoją pracę superwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ramach superwizji mogą omawiać konkretne sytuacje z superwizorem lub innym psychoterapeutą. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Pacjenta.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku psychoterapii?

  1. Proces terapeutyczny poprzedzony jest konsultacją do psychoterapii.
  2. Na wizycie konsultacyjnej specjalista przedstawi szczegółowe zasady świadczenia konkretnej usługi. Po wizycie ustalicie zasady dalszej współpracy, z uwzględnieniem systemu płatności i odwołań sesji, częstotliwości wizyt, okresów urlopowych. Ustalicie też czy i w którym momencie zawrzecie kontrakt terapeutyczny.
  3. Kolejne wizyty będą się odbywać zgodnie z Waszymi ustaleniami, w stałym ustalonym terminie lub w terminach ustalanych na bieżąco.
  4. Specjalista udzielającykonsultacji ma prawo przekierować Pacjenta do innego specjalisty, jeżeli uzna taką zasadność,kierując się swoją najlepszą wiedzą w zakresie swoich kompetencji oraz informacjami uzyskanymiod Pacjenta na konsultacji.
  5. Specjalista może przekierować Pacjenta do innego specjalisty równieżw przypadku braku dogodnych dla Pacjenta terminów do stałego procesu.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług online?

  1. W przypadku wizyty online musisz posiadać:
    1. komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
    2. szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),
    3. zainstalowaną przeglądarkę internetową,
    4. aktywną pocztę e-mail.
  2. Wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji. Przed wizytą dostaniesz od nas szczegóły wizyty oraz link do spotkania online (na adres e-mail wskazany podczas rejestracji).
  3. W czasie konsultacji musisz mieć włączoną kamerę, tak, żeby specjalista widział Twoją twarz.
  4. Kilka minut przed ustalonym terminem kliknij w przesłany link i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez specjalistę.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług na rzecz małoletnich (osób, które nie ukończyły 18 lat)?

  1. Jeżeli usługa ma być świadczona na rzecz małoletniego, zgodę na świadczenie usługi powinni wyrazić obydwoje rodzice/opiekunowie prawni – z wyjątkiem sytuacji, kiedy władza rodzicielska przysługuje tylko jednemu rodzicowi/opiekunowi prawnemu.
  2. Jeżeli władza rodzicielska przysługuje obydwu rodzicom, a tylko jeden z nich wyraził zgodę na świadczenie usługi, powinien on złożyć oświadczenie, że drugi rodzic nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu.
  3. Jeżeli małoletni ukończył 16 lat, poprosimy go, aby sam też wyraził zgodę na świadczenie konkretnej usługi.
  4. Przed pierwszą wizytą wyślemy Ci formularz wywiadu i Kartę Pacjenta. Uzupełnij je, podpisz i przynieś na pierwszą wizytę.
  5. Małoletniemu Pacjentowi przysługuje prawo do poufności. Specjaliści przekazują rodzicom/opiekunom tylko ogólne wnioski i zalecenia z przebiegu spotkania z małoletnim. Z poufności wyłączone są ewentualne diagnozy, jeśli to one były celem spotkań.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku warsztatów, szkoleń i zajęć grupowych (zwanych dalej łącznie Warsztatami)?

  1. Szczegółowe informacje na temat konkretnych warsztatów, takie jak zakres, forma, cena i terminy, opisane są na Stronie.
  2. Cena Warsztatów nie obejmuje kosztów dojazdu na Warsztaty, parkowania, zakwaterowania, wyżywienia i innych kosztów, jeżeli nie zostały wyraźnie wskazane w ofercie.
  3. Jeżeli z oferty Warsztatów wynika, że liczba uczestników jest ograniczona, możemy odrzucić zgłoszenia złożone po przekroczeniu tej liczby.
  4. Możesz zgłosić na Warsztaty siebie lub inną osobę.
  5. Jeżeli zgłaszasz na Warsztaty inną osobę:
    1. potwierdzasz, że masz upoważnienie do działania w jej imieniu oraz do przekazania nam jej danych osobowych,
    2. odpowiadasz za prawdziwość przekazywanych informacji.
  6. Jeżeli chcesz zrezygnować z udziału w Warsztatach (w imieniu swoim lub osób, które zgłosiłeś na Warsztaty), wyślij oświadczenie o rezygnacji mailowo.
  7. Jeżeli Uczestnik został zgłoszony przez inną osobę, tylko ta osoba może zgłosić jego rezygnację (Uczestnicy zgłoszeni przez inne osoby nie mogą sami złożyć oświadczenia o rezygnacji).
  8. Jeżeli złożysz oświadczenie o rezygnacji z Warsztatów:
    1. nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem Warsztatów, zwrócimy Ci koszty Warsztatów,
    2. później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem Warsztatów, obciążymy się opłatą administracyjną w wysokości 50% opłaty za udział w Warsztatach.
  9. Możemy zmienić program Warsztatów (osoby prowadzące, tematy, godziny, termin, miejsce i sposób przeprowadzenia Warsztatów), jeżeli, pomimo zachowania należytej staranności, pierwotny program Warsztatów będzie niemożliwy lub znacznie utrudniony do zrealizowania, np. na skutek choroby osoby prowadzącej Warsztaty lub innych zdarzeń będących poza naszą kontrolą.
  10. Poinformujemy Cię o zmianach, o których mowa powyżej, za pomocą komunikatów na Stronie oraz
  11. Możemy odwołać Warsztaty, w szczególności, jeżeli jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby zgłoszeń. O odwołaniu Warsztatów poinformujemy Cię w najpóźniej 48 godzin przed planowaną datą Warsztatów.
  12. Możemy odwołać Warsztaty w dniu ich rozpoczęcia, w przypadku, gdy z powodu siły wyższej, przeprowadzenie Warsztatów będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione.
  13. O odwołaniu Warsztatów poinformujemy Cię za pomocą komunikatów na Stronie oraz mailowo. Uiszczoną opłatę za Warsztaty, które zostały odwołane, zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o odwołaniu.
  14. Możemy utrwalać i rozpowszechniać przebieg Warsztatów oraz wizerunek uczestników dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
  15. Uczestnicy, którzy biorą udział w Warsztatach stacjonarnych oraz którzy włączą kamerę lub mikrofon w czasie Warsztatów online, wyrażają jednocześnie zgodę – bez ograniczeń ilościowych, czasowych i terytorialnych – na nieodpłatne utrwalenie i rozpowszechnienie ich wizerunku w naszych celach dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
  16. Zgoda ta obejmuje także wykorzystanie utworów zawierających utrwalony wizerunek w nieograniczonym zakresie, w szczególności w zakresie:
    1. utrwalania lub zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in. drukiem, na nośnikach cyfrowych,
    2. wprowadzania do obrotu, rozpowszechniania, wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej,
    3. publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do tych utworów w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
    4. publicznego wykonania lub publicznego odtwarzania, wystawiania, wyświetlania,
    5. obróbki, opracowania i modyfikowania dowolną techniką bądź za pośrednictwem dowolnego medium, w szczególności przez zmianę kolorów, rozmiaru, wycinanie fragmentów, zniekształcanie, dodawanie tekstu, obrazu, dźwięku.
  17. Wyrażając zgodę uczestnik zrzeka się prawa do weryfikacji lub akceptacji materiałów zawierających jego wizerunek.
  18. Wszelkie prawa autorskie do utworów prezentowanych w ramach Warsztatów (w szczególności programu zajęć, sposobu jego przedstawienia oraz ćwiczeń prowadzonych w ramach Warsztatów), a także materiałów edukacyjnych wykorzystywanych przy prowadzeniu Warsztatów, stanowią własność naszą lub osób prowadzących Warsztaty.
  19. Uczestnicy nie mogą:
    1. nagrywać ani w żaden inny sposób utrwalać (np. wykonywać zdjęć) przebiegu Warsztatów (zarówno obrazu, jak i dźwięku, w całości ani w części),
    2. utrwalać, zwielokrotniać lub rozpowszechniać, w całości lub w części, treści udostępnianych w ramach Warsztatów, zwłaszcza utworów prezentowanych w ramach Warsztatów, wizerunków i wypowiedzi uczestników oraz osób prowadzących, a także materiałów edukacyjnych.
  1. Jak możesz odwołać wizytę?
  2. Możesz odwołać wizytę mailowo lub telefonicznie (w tym SMS).
  3. Wizytę musisz odwołać z odpowiednim wyprzedzeniem:
    1. nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem wizyty, jeżeli jest to pierwsza wizyta
    2. nie później niż 48 godzin przed ustalonym terminem wizyty, jeżeli jest to wizyta w trakcie procesu terapeutycznego.
  4. Jeżeli odwołasz wizytę, ze wskazanym wyprzedzeniem, możesz poprosić nas mailowo o zwrot dokonanej płatności. W mailu wskaż numer konta do zwrotu.
  5. Jeżeli nie odwołasz wizyty ze wskazanym wyprzedzeniem, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się ze specjalistą online (w zależności od rodzaju wizyty), wizyta zostanie uznana za odbytą i nie otrzymasz zwrotu dokonanej płatności. W przypadku kolejnych wizyt zasady odwoływania mogą zostać ustalone odmiennie w kontrakcie terapeutycznym – w takim przypadku wiążące są ustalenia kontraktu.
  6. Jeżeli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, zaproponujemy Ci inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.
  7. Niezależnie od powyższych postanowień, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy uregulowane w ustawie o prawach konsumenta. Prawo to dotyczy tylko wizyt, na które umówisz się przez przez Internet lub telefon. W przypadku takich wizyt zastosowanie mają następujące zasady:
    1. możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. c),
    2. o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
    3. jeżeli w czasie umawiania wizyty poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.
  1. Jak możesz złożyć reklamację?
  2. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z Umową.Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  3. Reklamację możesz przesłać mailowo.
  4. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania lub uzupełnienia.
  5. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
    2. pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. Jak możesz korzystać ze Strony?
  2. Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
    1. newsletter,
    2. formularz kontaktowy.
  3. Możesz korzystać ze wskazanych usług, jeżeli posiadasz dostęp do Internetu oraz do urządzenia z oprogramowaniem, które pozwala na przeglądanie zawartości Internetu.
  4. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek z usług wskazanych powyżej, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
  5. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przez nas nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
  6. Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymujemy dostęp do Twoich danych osobowych.
  7. Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach
  8. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie pochodzą od Pacjentów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.
  9. Wszystkie opinie otrzymujemy mailowo. Zawsze sprawdzamy czy adres e-mail nadawcy jest faktycznie adresem e-mail Pacjenta.
  10. Nie płacimy za wystawienie opinii.
  11. Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
  12. Pacjenci i osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy mailowo – w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
  • Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  1. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w informacji dołączonej do tego dokumentu.
  2. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze Strony i zasady wykorzystywania plików cookies opisaliśmy w Polityce Prywatności.
  3. Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Zasad Współpracy. Co do zasady naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianą Zasad Współpracy będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas Umowy, poinformujemy Cię o zmianie cen z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
  4. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz nam zgłaszać mailowo.
  5. Zasady Współpracy w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia: XXXX
  6. Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
    1. Poradnia – Poradnia ChillMinds
    2. Właściciel Poradni – Monika Dzikowska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Monika Dzikowska Psychoterapia I Rozwój, adres: Miziowa 17, 34-340 Jeleśnia, NIP 5223194883
    3. Pacjent – każda osoba korzystająca z usług Poradni
    4. Umowa – umowa dotycząca świadczenia usług, zawierana między Właścicielem Poradni a Pacjentem lub jego rodzicem/opiekunem prawnym
    5. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych, dostępny na Stronie.
    6. Strona – https://chillminds.pl/
    7. Zasady Współpracy – ten dokument.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

Dbamy o to, aby Twoje dane osobowe były u nas bezpieczne. Działamy w tym zakresie zgodnie z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz innymi obowiązującymi przepisami.

Kiedy piszemy o Twoich danych osobowych, mamy na myśli także dane osobowe osób, które pozostają pod Twoją opieką prawną, w szczególności Twoich dzieci.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Monika Dzikowska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Monika Dzikowska Psychoterapia I Rozwój, adres: Miziowa 17, 34-340 Jeleśnia, NIP 5223194883.

Możesz się z nami skontaktować mailowo: recepcja@chillminds.pl lub telefonicznie: +48 883444506.

Skąd mamy Twoje dane osobowe?

Większość danych podajesz nam sam. Jeżeli zarezerwujesz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na naszej Stronie, Twoje dane osobowe otrzymamy też od podmiotu zarządzającego kalendarzem, na podstawie Twojej zgody.

Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:

  1. świadczenia usług w zakresie opieki medycznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO,
  2. zawarcia i wykonania umowy dotyczącej świadczonych usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  3. dokonania rozliczeń, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełniania obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  4. wynikającym z naszego uzasadnionego interesu, w szczególności w celach statystycznych, archiwizacyjnych, badania jakości i satysfakcji, marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  5. ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe przez okres wykonywania Umowy. Po tym okresie możemy przetwarzać Twoje dane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń (co do zasady sześć lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać).

Dodatkowo:

  • dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, będą przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia tych obowiązków,
  • w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie naszego uzasadnionego interesu, będą one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  • w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody, będą one przetwarzane przez czas realizacji określonych celów lub do czasu cofnięcia zgody.

Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe swoim zaufanym współpracownikom, takim jak dostawca oprogramowania, dostawca płatności, biuro księgowe, podmioty świadczące usługi prawne, marketingowe, statystyczne, archiwizacyjne, platforma do konsultacji online.

Twoje dane osobowe możemy udostępniać współpracującym z nami specjalistom (psychologom, psychoterapeutom itp.) w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania wiążącej nas umowy dotyczącej świadczenia usług.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług, korzystamy z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia IT. W związku z tym Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską, bądź na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.

Jakie są Twoje prawa?

W związku z tym, że przetwarzamy Twoje dane osobowe, możesz:

  • żądać udzielenia informacji o tym, jakie dane osobowe dotyczące Ciebie przetwarzamy (tzw. prawo dostępu),
  • żądać sprostowania Twoich danych, jeżeli staną się nieaktualne, niekompletne lub w inny sposób niepoprawne,
  • żądać usunięcia Twoich danych, jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe nie powinny być już przez nas przechowywane (w określonych przypadkach możemy odmówić usunięcia danych),
  • żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych (w sytuacjach opisanych w art. 18 RODO),
  • żądać przeniesienia Twoich danych do innego administratora,
  • zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, które przetwarzamy na podstawie swojego uzasadnionego interesu,
  • wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.

Masz pytanie? Zostaw do siebie kontakt.